Designul este procesul de colectare a ideilor si punerea acestora in pagina, dupa anumite principii si pentru un anumit scop. Web design-ul este un procedeu de creatie, cu intentia de a prezenta continutul paginilor web electronice, pe care utilizatorii le pot accesa prin internet cu ajutorul unui browswe web.

Elemente de Web Design

Web design-ul utilizeaza mai multe elemente vizuale cheie dar si majoritatea tipurilor de proiectare, cum ar fi:

Aspectul: Acesta este modul in care grafica, anunturile si textul sun aranjate. In lumea web, un obiectiv important este de a ajuta vizualizarea si gasirea informatiilor dintr-o privire. Aceasta include mentinerea echilibrului, coerenta si integritatea designului.

Culoarea: Alegerea culorilor depinde de scop si de client; ar putea fi simplu alb-negru sau multicolora, transmitand marca unei organizatii, folosind culori web echilibrate.

Grafica: Poate include logo-uri, fotografii, clip-art sau pictograme, toate contribuind la inbunatatirea web-design-ului. Pentru usurinta in utilizare, acestea trebuie sa fie plasate intr-un mod cat mai corespunzator. Culoarea si continutul paginii web nu trebuie sa aglomereze pagina sau sa o faca lenta la incarcare.

Fonturile: Utilizarea de fonturi diferite pot imbunatatii design-ul site-ului web. Cele mai multe browsere web pot citi un numar restrans de fonturi, astfel proiectantul va lucra in acest grup acceptat.

Continutul: Continutul si desgnul pot lucra impreuna pentru a consolida mesajul site-ului prin imagini si text. Textul trebuie sa fie intodeauna relevand si util, sa nu se confunde si sa-i ofere cititorului informatia de care are nevoie. Continutul trebuie optimizat pentru motoarele de cautare astfel incat sa aiba o lungime adecvata si sa incorporeze cuvinte cheie relevante.

Continutul web al unui site este o prioritate de top in orice strategie de marketing digital. Reala parghie de succes, un continut bine controlat genereaza vizibilitate si teren in reputatia online a unei companii. Astfel, utilizatorii de Internet primesc un mesaj coerent si atractiv, in conformitate cu asteptarile lor, aducand valoare si credibilitate brandului. Atunci cand realizezi un continut in functie de interesele lor, ei te vad ca o sursa sigura de informatii. Ai reusit sa le captezi atentia.

Dezvoltarea imaginii pe Internet prin marketing de continut este posibila. Pentru a imbunatati experienta dvs. si a atrage noi clienti, aveti nevoie de vizibilitate.  Pe Web, stiti deja ca este necesar sa faceti fata unei concurente acerbe. Pentru a va distinge, este nevoie sa abordati un continut de calitate, sa fiti prezent pe retele sociale sau sa va diferentiati printr-o strategie SEO eficienta (Search Engine Optimization).